ahhh ahhh kabus gibi bi hafta acaba bişey olcakmı acaba kanama varmı hep bi korku içinde...
herkez gözümün içine bakıyo nasılsın agrın varmı bişey oldumu
olmadı.. olmasın nolurrr.. artık kaldıramam ona bişey olmasını bu sefer yapamam ... bu kez hiç canım acımamış gibi gözükemem bu sefer güçlü olmamam...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder