28 Kasım 2013 Perşembe

içimde bir MELEK...

2013 ocak ayı... hava buz kesiyo ve ben herzamnki gibi  annemin deyimiyle  hösüklü bir şekilde hemencecik şifayı kapıp ateşler içinde yatıyorum kafamı kaldırcak halim dermanım yok ilaç kullanmayıda sevmem zaten bir şekilde zar  zor akşam oldu.. oldu ama gel bide sen onu bana sor... 
ateş olmuş 39 yanıyorum a dostlar bırakında terliyim terlersem geçer diyorum annemde kocamda tutturmuş hastanede hastane yahu doktor napıcak ben bilmiyomuyum sanki ilaçları... biliyorum ama kim düzenli kullancak zaten neyim düzenliki :) tabiki rahat yok hiç bırakırlarmı poff sonunda tuttuk haydarpaşanın yolunu haa bide yolda tutdurdum özele gitmem özele gitmem die boşu boşuna serum yemek istemiyorumm !!
girdik hastaneye ateşime bakıldı 39,5 hemen sıra falan fişmekan girdim içeriye yanımda kimse yok..
doktor bogazlarıma baktı:

- uff bu kriptik tonsillit  ignesiz kesinlikle geçmezz!!
-tamam vurulurum napim :/
-yazıyorum ozamn aa evlimisin seenn( kimligime baktı)
-ee evett
- ozamn bi gebelik testi yapalım ondan sonra igneni vurulursun
-ay hiç gerek yok gebe degilim eminim 
-olsun işimi şansa bırakmam ben !!
- uff tamam ama muşadede yatım ben kafamı kaldıramıyorum 
- kan ver ben sana serum yazdım ateş düşürcek hamileysen bile bebege zararı yok
- hamile degilim eminim istiyorum ama... ama işte 

yanına biri gelsin dedi doktor 

-kriptik tonsillitlinin yakıııınıııııııı
- öle anlamazlar ismimi söleyin 
- hahaha dilek budak ' ın annnesssiiiiiii

zorla ayaklarımı sürüye sürüye kan vermeye gittim Allah tan sıra yoktu yoksa kaçma planlarım vardı zaten kansızım ya bide bununlamı uraşıcam eminim hamile degilim olsa bilmezmiyim ben içime dogar bi kere :)

serumu alırken bile ateşi 39 dan aşagıya inmek bilmedi zamn da geçmek bilmiyo tabi ben yatıyorum yanıma bi annem bi kocam geliyo
kan sonuçlarımı almaya gitti annem.. doktora göstermeden bana getirdi yüzü gülüyo  elime aldım sonucu ve bcg : 14   aman  ya Rabbim içimde bir melek !! agzıma engel olamıyorum  kulaklarıma dogru yol aldılar.. benimleydin bebegim nolur sende bırakma beni...

doktora sonuçlar gösterildi bi serum daha yedim ve sonunda ateşim 37 ye kadar düştü ama ilaç yok doğal yollardan tedavi olucam çünkü içimde melek var zarar görmesin :)
ıhlamur karabiber bal karışımımı dersin bogazıma elma püresi sarmalarmı dersin ignesiz geçmez denen hastalık geçti gitti ama geçmesindeki en büyük etken senin olmandı melegimm...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder