28 Kasım 2013 Perşembe

kese babası RECEP :)

4 hafta geçti hesaplarıma göre 6 haftalık oldun... bu 4 hafta 4 yıl gibi geçti ama orasını karıştırmıcam :) babanda görsün seni diye akşam gitmeye karar verdim doktora hoş o benden daha heycanlı ama belli etmiyo bişey olduysa üzülmiyeyim die hiç sevinmemiş gibi sanki hiç yokmuşsun gibi davranıyo.. 
sıra aldık çıktık yukarı heycandan ölmek üzereyim ruhumu teslim edebilirim
doktor başladı 
- son adet tarihin
-4 ocak
-hımm 6 haftalık olabilir belki keseyi görebilirz ama kalp atışlarını duyamayız !! kan tahlili yaptırmaya gerek yok ultrasonla bakalım
- keseyi görcekmiyizzzzz!!

yattım göbeeeemmi açtım ultrason jelinin soguguyla kendime geldim biraz beynim zonkluyo resmen heycandan ve o an geldi.. minicik bir kese aman Allahım orda işte ekranda gözlerim dolcak durduramıyorum...
aman dilek dur aglama manyakmısın sık kendini çocuk gibi aaaa kendimi telkinlere başladım :)
tartıldım 55
tansiyon 11 8
-herşey normal 1 ay sonra yine gelin 
 2 düşükten bahsedince 15 gün sonra gelin dedi doktor bu arada ceviz et balık falan fişmekan tüketcekmişim öle bişiler duymuyorum ki ne dio bu kadın yahu :)

doktordan çıkışta nimeti ziyarete gittik ma aile ameliyat olduyduda
doktorda olanlardan bahsettik aşkıma döndü ve dediki
- kese babası naberr :)

evet baba bende anne... en az benim babam kadar harika mükemmel fedakar bi baba olucaktı benim aşkım ona sonsuz güvenim vardı herzamanki gibi beni şaşırtmıcanı biliyordum... evladına sahip çıkan herzamn arkasında olan bi baba... onu hiç bırakmayan bi baba... her zorlugunda her düştügünde el uzatan bi baba.. adam gibi baba olucaktı benm aşkım çünkü o adam gibi adam....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder